98653
Book
In basket
(Podręcznik / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Motywowanie w wolnym tłumaczeniu to pobudzanie, zachęcanie do lepszej, wydajniejszej i bardziej efektywnej pracy. Może ono wynikać z różnych pobudek, jednakże zawsze u jego podstaw będzie leżeć chęć zaspokojenia potrzeb, tych materialnych i niematerialnych. Motywacja pracowników jest niezwykle ważna, niemniej jednak czasem wydaje się, że właściciele firm zapominają o niej i skupiają całą swą uwagę na powiększaniu posiadanego kapitału, co z reguły odbywa się kosztem pracowników. Niniejszy podręcznik traktuje właśnie o tych niezwykle istotnych - zarówno dla każdej organizacji, jak i dla każdego pracownika - zagadnieniach. W rozdziale 1 przedstawiono najistotniejsze kwestie dotyczące istoty i znaczenia motywacji. Treści przedstawiające motywację materialną, czyli wynagrodzenia, premię i świadczenia dodatkowe, zawarto w rozdziale 2, natomiast obszar motywacji niematerialnej, czyli kwestie szkolenia, awansu pracowniczego, partycypacji i wyrażania uznania, przybliżono w rozdziale 3. W ostatnim rozdziale zawarto studia przypadków opisujące konkretne sytuacje, jakie miały miejsce w różnego rodzaju organizacjach. (Fragment wstępu).
Availability:
Biblioteka Naukowo-Techniczna
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 89-90.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again