98675
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano problematykę marketingu jako koncepcję działania przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku. Pokazano w niej powiązania marketingu z otoczeniem, szczególną rolę nabywców oraz znaczenie informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych. Wiele miejsca poświęcono zasadom kształtowania instrumentów marketingowego oddziaływania na rynek, zarządzaniu procesami marketingowymi oraz budowaniu strategii marketingowej. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu, ale mogą z niej z powodzeniem korzystać wszyscy, którzy chcą zrozumieć na czym polega współczesny marketing. Wykład prowadzony jest w sposób jasny i logiczny, a w analizie przypadków wykorzystano doświadczenia polskich firm. (Z okładki)
Status dostępności:
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej