98675
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka ta przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze. Ponadto radzi jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych i podaje zasady współpracy z tą agencją, oraz wskazuje jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań, podaje przykłady rozwiązania problemów zawartych w studiach przypadków (tzw. cases). (Rec. wydaw.)
Status dostępności:
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [151].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej