98607
Book
In basket
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 351, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Nowoczesne przedsiębiorstwo, aby mogło istnieć na rynku oraz rozwijać się w warunkach wzrastającej konkurencji, musi umieć ocenić swoje szanse i przewidzieć zagrożenia. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na Zachodzie. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Wskazują również na sposoby pozyskania informacji potrzebnych do opracowania analizy strategicznej przedsiębiorstwa. Bogaty zestaw ćwiczeń z formularzami jest nieocenioną pomocą zarówno dla studentów, jak i menedżerów pragnących samodzielnie wykonać analizę strategiczną swego przedsiębiorstwa. (Z okł.)
Availability:
Biblioteka Naukowo-Techniczna
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 349-352.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again