98675
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Prezentowany tom to kolejna publikacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach poświęcona badaniom, analizie oraz rozważaniom dotyczącym Public Relations. Zbiór artykułów prezentuje zagadnienia, które w ostatnim czasie stały się przedmiotem naukowych eksploracji wśród badaczy zajmujących się Public Relations. Książka posiada trzy części : 1. Public Relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania. 2 część : Rola Public Relations w zarządzaniu publicznym, 3 część: Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności Public Relations. (Rec. wyd.)
Availability:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 421-449.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again