98675
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Prezentowany tom to kolejna publikacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach poświęcona badaniom, analizie oraz rozważaniom dotyczącym Public Relations. Zbiór artykułów prezentuje zagadnienia, które w ostatnim czasie stały się przedmiotem naukowych eksploracji wśród badaczy zajmujących się Public Relations. Książka posiada trzy części : 1. Public Relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania. 2 część : Rola Public Relations w zarządzaniu publicznym, 3 część: Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności Public Relations. (Rec. wyd.)
Status dostępności:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 421-449.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej