Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
(2)
Biblioteka Centrum Kultury B. I. Antonycza
(1)
Autor
Dąbrowski Dariusz (1965- )
(1)
Giza Andrzej (1975- )
(1)
Haake Michał
(1)
Królikowski Bohdan
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Artyści europejscy
(1)
Malarstwo (rzemiosło)
(1)
Malczewski, Jacek (1854-1929)
(1)
Matejko, Jan (1838-1893)
(1)
Mecenat
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Opowiadania polskie
(1)
Rodakowski, Henryk (1823-1894)
(1)
Romanowicz, Daniel (1201-1264)
(1)
Sztuka europejska
(1)
Teoria sztuki
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Temat: czas
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
1201-
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ruś Halicka
(1)
Gatunek
Biografie
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Portrety
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Centrum Kultury B. I. Antonycza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94 M-955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Portret w malarstwie polskim u progu nowoczesności / Michał Paweł Haake. - Kraków : Wydawnictwo Avalon T. Janowski, 2008. - 339, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Praca niniejsza nie aspiruje do prezentacji wszystkich najważniejszych dzieł portretowych w malarstwie polskim 2.połowy XIX i początku XX wieku. Przedstawione w niej zostały prace Henryka Rodakowskiego, portrety Jana Matejki i obrazy Jacka Malczewskiego. Dzieła innych twórców, zarówno z odległej w czasie tradycji obrazowej, jak i należących do tego samego okresu historycznego, zostały omówione w takim stopniu w jakim, zdaniem autora, odnoszą się do portretów, będących przedmiotem interpretacji. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej