2 wyniki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 165)
Crowdsourcing internetowy - pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty - istota - uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie. Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 18.04.2024
Monografia jest ważną propozycją publikacyjną z zakresu nauk o zarządzaniu. Systematyzuje i poszerza wiedzę na temat zachowań konsumentów zaliczanych do pokolenia Z. Daje szerokie spojrzenie na zachowania i postawy tego pokolenia, nie tylko w środowisku społecznym, zakupowym, ale i zawodowym. Odmienność zachowań, preferencji i oczekiwań przedstawicieli pokolenia Z od przedstawicieli innych pokoleń wskazuje na potrzebę nowego spojrzenia i podejścia do zarządzania. Kompetencje cyfrowe przedstawicieli pokolenia Z będą coraz bardziej pożądane na coraz bardziej cyfrowym rynku pracy. Do tej pory to starsze pokolenia przekazywały wiedzę i doświadczenie młodszym pokoleniom. Obecnie na rynku pracy mamy do czynienia z sytuacją odwrotną - po raz pierwszy najmłodsze pokolenie jest autorytetem i to ono posiada zasób wiedzy, której nie posiadają inne pokolenia. Ta nienaturalna sytuacja na rynku pracy zmieni w przyszłości typową hierarchię korporacyjną. Problemy poruszane w monografii są bardzo istotne nie tylko z punktu widzenia naukowego, ale również praktycznego, bowiem monografia w dwóch częściach - z punktu widzenia teorii i praktyki - przedstawia wybrane zagadnienia związane z budowaniem relacji zewnętrznych i wewnętrznych przez przedsiębiorstwa, przede wszystkim z przedstawicielami pokolenia Z. W monografii przedstawiono sylwetki osób należących do pokolenia Z oraz wprowadzono Czytelników w problematykę istoty budowania przez przedsiębiorstwo relacji z klientami, jak również dokonano przeglądu cech skutecznego menedżera w świetle budowania relacji z pracownikami przedsiębiorstwa. Zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych przez autorki w latach 2018, 2020 oraz 2021 w Polsce i w Wielkiej Brytanii na przedstawicielach pokolenia Z. Są to zarówno wyniki badań, które zostały opublikowane w latach 2021-2023 przez autorki w postaci cyklu artykułów, jak również wyniki badań prezentowane po raz pierwszy w niniejszym opracowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej