4 wyniki
Książka
W koszyku
Ireland Saint James mieszka w Los Angeles i pracuje jako reporterka i prezenterka wiadomości dla Lexington Industries w porannej ramówce. Podczas tygodniowych wakacji w raju z okazji zbliżającego się ślubu swojej najlepszej przyjaciółki Mii bawi się aż za dobrze. Nie przewidziała tylko, że prywatne nagranie rejestrujące jej wygłupy wycieknie do wiadomości publicznej. Kiedy wraca do domu, odkrywa, że jest bezrobotna. Została zwolniona ze skutkiem natychmiastowym za niestosowne zachowanie. Kobieta uważa, że niesłusznie. W efekcie, zdenerwowana, wysyła pijacką przemowę właścicielowi stacji. Grant Lexington nie jest przyzwyczajony do tego, że ktoś mu się sprzeciwia, więc mail od pracownicy to dla niego prawdziwy szok. Podczas wymiany wiadomości odkrywa, że wybuchowa blondynka intryguje go coraz bardziej… „Niestosowne zachowanie” to ognisty biurowy romans. Ta historia udowadnia, że chwila zapomnienia może przynieść zupełnie nieoczekiwane konsekwencje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Gdyby poprosić przełożonych, by wskazali, który moment związany z zarządzaniem zasobami ludzkimi jest dla nich najtrudniejszy emocjonalnie, to może okazać się, że wielu z nich nie będzie mówiło o rekrutowaniu, ocenianiu czy motywowaniu swoich podwładnych. Wielu z nich z przekonaniem powie, że najtrudniej jest zwolnić pracownika. Powiedzieć mu, że nie ma dla niego miejsca w ramach danej organizacji, że trzeba się rozstać, często po latach udanej współpracy. Wiele pisze się i mówi o tym, iż proces zwolnień, a szerzej derekrutacji, jest trudny i stresujący dla osób zwalnianych, odchodzących z przedsiębiorstwa, ale stosunkowo rzadko wspomina się o tym, że i dla kadry menedżerskiej, dla przełożonych, którzy tych zwolnień dokonują, to także nie jest łatwa sytuacja. Nie czują się oni do tego przygotowani. Podkreślają, że brak im doświadczeń w tej sferze. Mówią też o braku wystarczającej wiedzy z zakresu psychologii, która mogłaby pomóc w przeprowadzeniu procedur derekrutacyjnych profesjonalnie, z należytym szacunkiem dla osoby odchodzącej i bez narażania samych siebie na nadmierny stres i napięcie emocjonalne. Książka ta ma wypełnić tę lukę. Ma dać podstawy wiedzy teoretycznej z obszaru derekrutacji, ale także wskazać na wiele możliwości praktycznych działań i zachowań, które podniosą skuteczność procedur derekrutacyjnych, a jednocześnie zminimalizują negatywne psychologiczne skutki zwolnień dla obu stron - i zwalnianych, i zwalniających. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy prawnych, społecznych oraz praktycznych wyzwań, przed jakimi stoją firmy, które decydują się na wprowadzenie zmian o charakterze restrukturyzacyjnym oraz działań, jakich takie plany wymagają. Autorzy, zajmujący się zawodowo projektami restrukturyzacyjnymi dla firm z różnych branż, dzielą się w publikacji swoim wieloletnim doświadczeniem w tym zakresie. Czytelnik znajdzie tu omówienie m.in. takich tematów jak: zarządzanie talentami i karierą wewnątrz organizacji (upskilling i reskilling); wyzwania formalnoprawne i praktyki w zakresie zwolnień; udzielanie wsparcia zwalnianym pracownikom w poszukiwaniu nowej pracy (outplacement); programy dobrowolnych odejść jako alternatywa dla zwolnień lub ich znacznego zmniejszenia (najczęstsze obawy i największe korzyści); wyzwania stojące przed organizacjami podczas fuzji i przejęć; restrukturyzacja w Polsce na tle innych krajów europejskich. Ciekawym uzupełnieniem treści książki są prognozy autorów w zakresie najważniejszych trendów oraz ich wpływu na przyszłe procesy restrukturyzacyjne. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów kadr, menadżerów oraz przedsiębiorców. Ze względu na swój praktyczny oraz kompleksowy charakter zainteresuje również prawników zawodowo zajmujących się sprawami z zakresu prawa pracy oraz pracowników naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały Dydaktyczne)
Jednym z najważniejszych obszarów całego systemu zarządzania przedsiębiorstwem jest podsystem zarządzania zasobami ludzkimi. W trzyletnim okresie badawczym Katedry był on przedmiotem szczegółowych badań w tym znaczeniu, że został w 2003 roku w pełni zidentyfikowany, a w 2004 został wypełniony konkretną treścią i szczegółowo opisany. Zadanie to jest tym ważniejsze, że system zarządzania zasobami ludzkimi jest siłą motoryczną przedsiębiorstwa, a więc trzeba go ciągle badać i doskonalić. Poza tym, Katedra uruchomiła w 2003 roku nową specjalność dydaktyczną pt. „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, co zobowiązuje do dalszych badań naukowych w tym zakresie. Celem naukowym projektu badawczego było pełne zidentyfikowanie treści poszczególnych obszarów systemu zarządzania zasobami ludzkimi oraz opracowanie dla wyróżnionych podsystemów odpowiednich metod i narzędzi ich badania. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej