13 wyników
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Filia Zawodzie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16554-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9586 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6941 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17171-T (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15700-T (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15701-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z pracą silnika wysokrężnego z wtryskiem bezpośrednim mieszanin eteru etylo-tern butylowego z olejem napędowym. Zagadnienia dotyczą parametrów roboczych tego silnika pracującego w warunkach nieustalonych. Opisano szczegółowo własności fizykochemiczne badanych mieszanin EETB z ON. Porównano parametry procesu wtrysku i spalania tych paliw. Analizowano proces tłoczenia, wtrysku i rozpylenia paliwa oraz wpływ na nie wybranych parametrów regulacyjnych silnika, stopień wypalania dawki paliwa i opóźnienie samozapłonu, omówiono zagadnienia stuku silnika. Ocenę parametrów szybkozmiennych ciśnień w przewodzie wtryskowym paliwa, komorze spalania oraz zmiany wzniosu iglicy rozpylacza, które rejestrowano w zależności od czasu i prowadzono z użyciem transformaty falkowej oraz Fouriera. Odbiorcy: pracownicy naukowi i studenci wyższych uczelni technicznych, pracownicy naukowi instytutów badawczych i osoby zainteresowane problemami zastosowań paliw alternatywnych do zasilania silników wysokoprężnych. ( Rec. wydaw.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20802 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15881-T (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3675 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Silniki o zapłonie samoczynnym (silniki Diesla) / Jan A. Wajand. - Wyd. 4 popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1988. - 736, [4] s., [4] k. tabl. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6229, 6003 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Common-Rail-Systeme in der Werkstattpraxis : Technik, Prüfung, Diagnose
Praktyczny poradnik fachowy zawierający opis budowy, sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie zasobnikowych układów wtryskowych Common Rail, powszechnie stosowanych obecnie w silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Opisano sposoby sprawdzania nie wymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych poszczególnych producentów samochodów. Bardzo cenny materiał ilustracyjny obejmuje zarejestrowane w rzeczywistych warunkach przebiegi sygnałów poszczególnych elementów układów Common Rail czołowych producentów (Bosch, Delphi, Siemens, Denso) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i naprawy. W dodatku do książki uwzględniono diagnostykę układów wtryskowych silników wysokoprężnych firmy Volkswagen wyposażonych w pompowtryskiwacze. Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy o specjalności samochodowej, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz użytkownicy samochodów napędzanych silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w zasobnikowy układ wtryskowy Common Rail. Książka jest drugą przetłumaczoną na język polski publikacją napisaną przez Hubertusa Günthera - praktyka o dużym doświadczeniu w zakresie diagnozowania silników wysokoprężnych. Pierwsza z nich - "Diagnozowanie silników wysokoprężnych", opublikowana przez WKŁ w 2002 roku, cieszy się dużym uznaniem Czytelników i doczekała się kilku wydań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20599 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej