26 wyników
Książka
W koszyku
(Dobry Biznes)
Negocjujemy codziennie, decydując, dokąd pójść na obiad, ile zapłacić za używany rower lub kiedy zwolnić nieefektywnego pracownika. Podobnie emocje towarzyszą nam bezustannie. Mogą mieć one pozytywny (np. radość i zadowolenie) lub negatywny charakter (gniew, frustracja, poczucie winy itp.). Jak radzić sobie z emocjami, które pojawiają się w nas i innych podczas negocjacji? Bez względu na to, jak będziemy próbowali je ignorować, uczucia nie znikną. Mogą nas rozpraszać, powodować ból lub skłaniać do zawarcia niewłaściwej umowy. Mogą odwracać uwagę od najważniejszych zagadnień, które powinny być niezwłocznie rozwiązane. Niezależnie od tego, czy rozmowy prowadzone są w sposób formalny, czy nieformalny, musimy ustalić, jakich emocji doświadczamy oraz jak właściwie je wykorzystać. Nie trzeba tłumaczyć, jak trudno zapanować nad wszystkimi emocjami, które na nas wpływają. Książka Emocje w negocjacjach wskazuje różne możliwości rozwiązania tego problemu. Dzięki niej poznasz strategie wywoływania pozytywnych emocji i sposoby radzenia sobie z negatywnymi doznaniami. Przestaniesz być zdany na łaskę emocji własnych i innych osób. Twoje negocjacje staną się bardziej satysfakcjonujące i skuteczne. Wskazówki zawarte w tym poradniku są na tyle praktyczne, że można je wykorzystać nawet podczas najtrudniejszych pertraktacji - z przykrym współpracownikiem, twardym negocjatorem oraz ukochanym małżonkiem. Ponieważ książka ta dotyczy emocji, zdecydowaliśmy się (Roger i Dań) na nadanie jej osobistego wymiaru. Postanowiliśmy zamieścić wiele przykładów zaczerpniętych z życia codziennego i prowadzonych przez nas negocjacji. Każdy z nas opracował własne strategie negocjacji. Obaj szkoliliśmy i pomagaliśmy ludziom we wszystkich możliwych dziedzinach życia, od negocjatorów z Bliskiego Wschodu po pary małżeńskie, od kierowników handlowych po studentów. Książka Emocje w negocjacjach jest wynikiem osobistych badań i dociekań. Opiera się na ustaleniach zawartych w książce Dochodząc do TAK. Negocjacje bez poddawania się (PWE 2006), której współautorem jest Roger, a która stała się fundamentem szeroko pojętej procedury negocjacji, opartej na wzajemnych korzyściach. Metoda ta wskazuje, że negocjatorzy uzyskują najlepsze rezultaty dzięki zrozumieniu interesów drugiej strony, a następnie dążeniu do porozumienia, które w jak największym stopniu sprosta tym oczekiwaniom (zob. Siedem elementów negocjacji na str. 209). Wielu uważa, że: Dochodząc do TAK jest bardzo dobrą pozycją, lecz nie wyczerpuje zagadnienia mierzenia się z emocjami i związkami podczas najtrudniejszych negocjacji. Emocje w negocjacjach to nasza kolejna próba naświetlenia tych zagadnień. Podręcznik ten by nie powstał, gdyby nie nieżyjący już profesor Jerome D. Frank, który poznał nas ze sobą. Intuicja podpowiedziała mu, że może dojść do zjawiska synergii pomiędzy „negocjatorem zainteresowanym psychologią" a „psychologiem zainteresowanym negocjacjami". Miał rację, a my staliśmy się jego dłużnikami. Pisaliśmy tę książkę pięć lat - znaczenie dłużej niż którykolwiek z nas przewidywał - po części dlatego, że lubiliśmy ze sobą rozmawiać i uczyć się od siebie. Nasza dzisiejsza wiedza znacznie przekracza zwyczajną sumę tego, co widzieliśmy kilka lat wstecz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Golden matrix : jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim Klientem / Adam Ubertowski. - Wyd. 1 w jęz. pol. - Gdańsk : Oficynka, 2016. - 161 s. : rys. ; 21 cm.
Golden matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z Klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać się jak rasowy kot: zużywać tylko tyle energii, ile to konieczne”. Ze Wstępu. Dr Adam Ubertowski - ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim (1991) i psychologię na Uniwersytecie Gdańskim (1998). Absolwent Comprehensive Management Program w Central Connecticut State University (1998). W roku 2005 obronił doktorat na Wydziale Ekonomicznym UG z dziedziny ekonomii behawioralnej (postawy podatkowe). Licencjonowany Coach ICC. Wykładał na UG, jest Dyrektorem Programowym MBA GFKM. Z branżą HR związał się w latach 90., od osiemnastu lat kieruje firmę doradczo-szkoleniową Soulinvest. Doradza zarządom licznych firm w tworzeniu strategii personalnych. Specjalizuje się w rekrutacji i selekcji kandydatów na wysokie stanowiska kierownicze oraz w prowadzeniu szkoleń dla kadry menedżerskiej i z zakresu zaawansowanych technik sprzedaży, negocjacji, wpływu społecznego. Jest autorem między innymi książek Ja.com oraz Psychologii biznesu. (Z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne przekazywanie wiadomości zarówno online, jak i w kontakcie bezpośrednim. W tym wszechstronnym instruktażowym poradniku dwóch wykładowców Uniwersytetu Nowojorskiego przedstawia praktyczne podejście do globalnej komunikacji w ważnych obszarach: - skutecznej korespondencji elektronicznej, - wystąpień publicznych na arenie światowej, - międzynarodowych negocjacji oraz zarządzania relacjami i transakcjami, - networkingu i budowania globalnej sieci kontaktów. Książka ta zawiera sprawdzone strategie, które można natychmiast wykorzystać, a także ćwiczenia mające na celu zwiększenie umiejętności porozumiewania się z osobami z całego świata. Czytelnik zapozna się tu również ze stylami wypowiedzi oraz mową ciała charakterystycznymi dla przedstawicieli różnych kręgów kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak mówić, jak przemawiać ? / Michał Kuziak. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Park, 2005. - 277, [3] s. : fot. kolor. ; 25 cm.
Na okł.: Książka polecana przez polonistów. Nowe wydanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19246-T (1 egz.)
Biblioteka Naukowo-Techniczna - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19365-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19904-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / redakcja naukowa Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - 3. wydanie rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 551 stron : ilustracje ; 24 cm.
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z Czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych i jest uzupełniona przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi mediacji: cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, administracyjnych, w sporach społecznych i konsumenckich. Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej potencjalnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i internetem. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18631-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20021-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje w biznesie / Zbigniew Nęcki. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1994. - 244 s. : il. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18485-T (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami. Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z „potworem” jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy. Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę „częściowej zgody” stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praktyczna teoria negocjacji / Paweł J. Dąbrowski. - Warszawa : "Sprbog", 1990. - 113 s. ; 21 cm.
Temat: Negocjacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18219-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczna teoria negocjacji / Paweł J. Dąbrowski. - [Wyd. 2 uzup. i popr.]. - Warszawa : "Sorbog", 1991. - 126, [1] s. ; 21 cm.
Temat: Negocjacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 24.03.2023
(Onepress)
Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji. Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu, porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach. To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej