33 wyniki
Książka
W koszyku
10 mitów II wojny światowej / Aleksiej Isajew ; tłumaczył Ryszard Jędrusik. - Warszawa : Bellona, copyright 2018. - 498, [6] stron : fotografie ; 21 cm.
Wehrmacht składał się ze zmotoryzowanych pancernych dywizji, które Polacy atakowali uzbrojoną w szable kawalerią. Linia Maginota kończyła się bezsensownie na granicy z Belgią co pozwoliło Niemcom bezkarnie ją objechać. Armia Czerwona atakowała piechotą umocnienia wroga, nie zważając na koszmarne straty w ludziach. Niepokonany czołg T-34 wygrał wojnę na froncie wschodnim, a odrzutowy Messerschmitt Me-262 mógł okazać się przełomową Wunderwaffe, gdyby nie ślepy upór Adolfa Hitlera, który widział w nim bombowiec. Z takich mitów, kłamstw i uproszczeń, powtarzanych bezrefleksyjnie w tysiącach kolejnych publikacji, składa się powszechnie uznana historia II wojny światowej. W swojej głośnej książce Aleksiej Isajew bezlitośnie punktuje te błędnie interpretacje, kreśląc zupełnie nowy, zdumiewający, a przy tym doskonale udokumentowany obraz największego konfliktu w dziejach świata. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100)"1939/1945" (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2., 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Wydawnictwo WNT, 2020. - 550 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle bezpieczeństwa w sensie technicznym. Opisuje etapy tworzenia systemu bezpieczeństwa oraz jego funkcjonowanie - od ewidencjonowania zasobów, przez analizę ryzyka, dobór wymagań i zabezpieczeń, wypracowanie strategii zapewnienia bezpieczeństwa, do procesów wdrożeniowych. Podaje wiele praktycznych przykładów, wykazów, list kontrolnych, szablonów i wzorów dokumentów, opracowanych na podstawie obowiązujących norm i zaleceń. Czytelnik może łatwo wykorzystać te elementy do rozwiązania problemów swojej instytucji - niezależnie od jej wielkości i specyfiki działania. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmach i instytucjach, w tym w jednostkach administracji publicznej. Chodzi tu o inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków. Skorzystają z niej również studenci informatyki, telekomunikacji i zarządzania. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21300 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest ukazanie możliwości nadania zarządzaniu operacyjnemu odpowiedniego do współczesnych warunków działania gospodarczego charakteru w pełni zorientowanego na przyszłość. Propozycję kierunku rozwoju systemów zarządzania operacyjnego oparto na idei controllingu prospektywnego, w którym wykorzystano techniki systemowe i optymalizacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Futurize your enterprise : business strategy in the age of the e-customer, 1999.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20577 (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębior-stwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podtytuł: Odsiecz generała Wacława Iwaszkiewicza.
Klocek księgarski w którym są wspólnie oprawione dwa dokumenty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29221-S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Alexander Hiam ; [tł. Karolina Kocięcka]. - Warszawa : RM, 1999. - XV, 315 s. : rys. ; 24 cm.
(... dla Opornych)
Tyt. oryg.: Marketing for dummies, 1997.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Operacja "Cytadela" / Robin Cros ; przeł. Robert Miernicki. - Warszawa : Dom Wydawniczy Bellona, 2001. - 196, [2], [8] s. tabl. : il., mapy ; 24 cm.
(Wielkie Bitwy - Wielcy Dowódcy)
Tyt.oryg.: Citadel. The Battle of Kursk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(100) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Centrum Kultury B. I. Antonycza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355/359 M-246 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Beck Info Biznes)
(Finanse Publiczne dla Praktyków)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stanisław Koziej Poleca)
Bezpieczeństwo jest jednym z najważniejszych determinantów działania państwa w XXI stuleciu. W książce opisano sposoby i kierunki myślenia o tym zagadnieniu, a także wyjaśniono kwestie związane z zarządzaniem bezpieczeństwem narodowym. W pracy przedstawiono specyficzne uwarunkowania realizacji Strategii Bezpieczeństwa Narodowego RP, ukazano jej funkcje oraz konsekwencje decyzji podejmowanych przez państwo. Strategia jako instrument polityki obejmuje różnorodne działania, dlatego wiele uwagi poświęcono specyficznym uwarunkowaniom określającym środowisko państwa, a tym samym kształtującym jest strategię bezpieczeństwa. Autorom udało się przedstawić sprawy niezwykle trudne, ale ważne w swojej istocie, w sposób przystępny i zrozumiały dla każdego odbiorcy. Praca prezentuje aktualny stan wiedzy o polskiej strategii bezpieczeństwa narodowego, co stanowi jej niezaprzeczalny walor.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej