17 wyników
Książka
W koszyku
AutoCAD 2020 PL : pierwsze kroki / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zrób pierwsze kroki - z AutoCAD-em! Używaj narzędzi rysunkowych Dodawaj i modyfikuj obiekty Przeglądaj i drukuj projekty AutoCAD stanowi standardowe narzędzie pracy w większości biur projektowych i uczelni technicznych na całym świecie, również w Polsce. To nie przypadek, że projektowanie wspomagane komputerowo kojarzy się przede wszystkim z tym programem - dla wielu osób stanowi on pierwsze, podstawowe, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, z jakiego korzystają. Tę niebywałą popularność AutoCAD zawdzięcza między innymi wydajnym funkcjom znajdującym szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach techniki, możliwościom automatyzacji pracy i rozbudowywania środowiska za pomocą dodatków, a także wygodnemu interfejsowi użytkownika pozwalającemu w krótkim czasie osiągać zamierzone cele. (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21240 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ / Stephen R. Davis ; przekład: Michał Sternik. - Wydanie VII. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 460 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
U góry okładki: W prostocie tkwi siła.
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej. W książce: Twój pierwszy program, Operatory matematyczne i logiczne, Programowanie obiektowe, Obsługa błędów i obrona przed hakerami (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
C jest systemowym językiem programowania, więc zapewnia maksymalną wydajność sprzętu bazowego. Program napisany w C współpracuje bezpośrednio z warstwą sprzętową, co daje pełną kontrolę nad jego wykonywaniem, a sam kod jest krótki, prosty i działa szybko. Równocześnie można korzystać z zalet programowania wysokiego poziomu. W efekcie C od dwóch dekad pozostaje jednym z najpopularniejszych języków programowania. Trzeba jednak pamiętać o bardzo ważnym szczególe: programista, który używa C, musi wiedzieć, co robi. Ta książka stanowi przystępne wprowadzenie do tworzenia w języku C profesjonalnego kodu wysokiej jakości. Jest adresowana do każdego, kto chce szybko opanować umiejętność pisania poprawnego, przenośnego i bezpiecznego kodu. Ułatwia również zrozumienie kluczowych zagadnień związanych z programowaniem w C, dzięki czemu wkrótce będziesz tworzyć programy, rozwiązywać problemy i budować działające systemy. Omówiono tu także tematykę debugowania, testowania i analizy kodu C. Sporo miejsca poświęcono dobrym praktykom programowania, dzięki którym łatwiej jest tworzyć poprawny i bezpieczny kod. Poszczególne rozdziały zostały uzupełnione zwięzłymi przykładami kodu i ćwiczeniami pozwalającymi utrwalić prezentowaną treść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22705 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji! Trzymasz w ręce chyba najlepszy podręcznik do nauki programowania dla osób absolutnie początkujących - nawet takich, które komputera używają wyłącznie do przeglądania stron i obsługi poczty. W sposób szczególny nadaje się on dla dzieci, ale skorzystają z niego również dorośli, którzy chcą poznać podstawy programowania. Jasno i klarownie przedstawiono tu wszystkie niezbędne informacje, a liczne (bardzo zabawne) przykłady pozwalają na głębsze zrozumienie prezentowanych treści. Nauka odbywa się w języku Python. Jest to język łatwy w nauce, a przy tym bardzo popularny i wciąż rozwijany. Co więcej, przyswojenie sobie Pythona pozwala na szybką naukę innych języków! W tym podręczniku znajdziesz informacje m.in. o tym: jak przygotować się do pracy: zainstalować Pythona i napisać pierwsze linie kodu, czym są i do czego służą zmienne, typy danych, operatory, czym jest GUI i jak go napisać, jakie są rodzaje pętli, co to są funkcje i na czym polega obsługa zdarzeń, jak przygotować symulacje komputerowe. (Rec. Wydawn.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Oddział dla dzieci - czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 004
Książka
CD
W koszyku
Informatyka Europejczyka : podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych : zakres rozszerzony. Część 1 / Grażyna Zawadzka. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 304 strony : ilustracje ; 24 cm + CD-ROM.
(Helion Edukacja)
Dynamika zmian i ewolucji w obszarze technologii informacyjnej jest tak ogromna, że nie da się jej porównać z rozwojem innych dyscyplin. Szczególnie dobrze widać to w dziedzinie edukacji informatycznej. Zestaw Informatyka Europejczyka jest całkowicie kompatybilny z wymaganiami, jakie stawia przed każdym uczniem współczesna informatyka. Został stworzony do nauczania informatyki w zakresie rozszerzonym w szkołach ponadgimnazjalnych, a jego treści, struktura, duża liczba przykładów i zadań pozwalają na doskonałe przygotowanie do egzaminu maturalnego. Rozpoczynasz właśnie pracę z pierwszą częścią podręcznika — związaną z algorytmiką i programowaniem. Dzięki przejrzystemu układowi książki, świetnemu doborowi przykładów i ciekawemu opracowaniu materiału bez problemu poznasz sposoby przedstawiania algorytmów, a także zmierzysz się z ich analizą i realizacją. Przebrniesz przez wybrane metody programowania oraz podstawy programowania w języku C++ i Python. Odkryjesz także fascynujący świat kryptografii i algorytmów szyfrujących. Na płycie CD zamieszczono realizacje wszystkich algorytmów (programy w językach C++ i Python, algorytmy w arkuszach kalkulacyjnych) oraz materiał uzupełniający, dotyczący programowania obiektowego. Wybrane zadania z egzaminów dojrzałości umożliwią Ci nie tylko zapoznanie się z formą zadań pojawiających się na maturze, ale także pomogą w rozwijaniu Twojej pasji. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka Europejczyka : Python. Programowanie na maturze / Grażyna Szabłowicz Zawadzka. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 111 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Helion Edukacja)
Nauka programowania to nauka myślenia, dlatego w szkole średniej jest ona nieodzowna. Idealnym językiem dla początkujących programistów jest Python - łatwy do zrozumienia, o wielu zastosowaniach. Jego składnia cechuje się przejrzystością i zwięzłością, a kod źródłowy jest czytelny i klarowny. Python oferuje natychmiastową informację zwrotną, jest obiektowy i posiada rozbudowany pakiet bibliotek standardowych. Praca w tym języku wymaga określonego zestawu umiejętności, stymuluje myślenie logiczne, a przy okazji korzystnie wpływa na uzyskanie biegłości w algorytmice i strukturyzacji oraz planowaniu. Pomaga także świetnie zdać maturę. Ta książka poszerza zagadnienia zawarte w podręczniku Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Informatyka Europejczyka. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III), w którym jest omawiany język C++. Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności w zakresie programowania, czyli poznać nowe profesjonalne narzędzie, umożliwi Ci ona zapoznanie się z problematyką Pythona w zakresie potrzebnym do rozwiązywania zadań maturalnych. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie : różne kompetencje, różne edukacje / Anna Świć. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk: Edu-Sense , 2018. - 84, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm. + mata do kodowania, 350 krążków dwustronnych, 200 kubków
Zestaw idealny dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z kodowaniem. W skład zestawu wchodzi dwustronna mata do kodowania 150x150 cm, komplet 350 krążków matematycznych i humanistycznych oraz książka Kodowanie na Dywanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 004
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Komputery i programowanie / [tekst Rosie Dickins ; ilustracje Shaw Nielsen ; tłumaczenie Krzysztof Kietzman]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2016. - 14, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Książka z Okienkami)
Opis wg okładki.
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20096-T (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1 wprowadza krok po kroku podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Na każdej stronie służą nam pomocą roboty, które wyjaśniają wszystkie zagadnienia. Naucz się wydawać komendy i rozpocznij od prostych projektów w Scratchu i Logo. (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Nowoczesna Kryptografia to praktyczny przewodnik po współczesnym szyfrowaniu. Książka zawiera szczegółowy opis podstawowych pojęć matematycznych, leżących u podstaw kryptografii oraz treściwe omówienie sposobu ich działania. Dzięki niej dowiesz się, czym jest szyfrowanie uwierzytelnione, bezpieczna losowość, funkcje mieszające, szyfry blokowe oraz techniki klucza publicznego, takie jak RSA i kryptografia krzywych eliptycznych. Poznasz również: kluczowe pojęcia kryptografii, takie jak bezpieczeństwo obliczeniowe, modele ataków oraz odporność na analizę wsteczną, mocne strony i ograniczenia protokołu TLS stosowanego w bezpiecznych witrynach HTTPS, komputery kwantowe i kryptografię post-kwantową, różne podatności poprzez badanie licznych przykładów kodu i przypadków użycia, sposoby wybierania najlepszego algorytmu lub protokołu oraz zadawania właściwych pytań dostawcom. Każdy rozdział zawiera omówienie typowych błędów implementacji z wykorzystaniem przykładów wziętych z życia oraz szczegółowych informacji o tym, co może pójść źle i jak unikać takich pułapek. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym praktykiem, czy początkującym, który chce zagłębić się w tajniki kryptografii, w Nowoczesnej Kryptografii, znajdziesz przegląd nowoczesnego szyfrowania i jego zastosowań. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura Cyfrowa)
Publikacja wydana w ramach przygotowań do Roku Bydgoskiego Dziedzictwa Przemysłowego.
Wydawałoby się, że można albo napisać podręcznik programowania, albo rozprawę o perspektywach sztuki i humanistyki w zmieniającym się świecie technologii komputerowych - żadne połączenie tych dwu pól nie jest możliwe. Ale tak jak w przypadku innych książek Nicka Montforta - tych, które napisał sam, oraz tych, których był współautorem - wyjściowy koncept jest ryzykowny aż do brawury: połączyć to, co sprzeczne, nieprzystające, dla siebie wzajemnie obce. Programowanie i refleksja kulturowa mają nawzajem się uzupełniać. Programiści in spe mają zobaczyć w tym część nauki o sztuce, a artyści i badacze humanistyki - nauczyć się myśleć o swoich dyscyplinach za pośrednictwem narzędzi programistycznych. Tym sposobem humaniści zyskują podręcznik programowania od podstaw i inspirację do odważnej eksploracji swoich dziedzin. Czyżby trafiła się nam idealna książka na czasy kryzysu humanistyki? • • • Książka Nicka Montforta to podręcznik o programowaniu skierowany do humanistów, artystów i przedstawicieli zawodów kreatywnych. To książka do lektury, ale przede wszystkim do samodzielnej pracy na własnych urządzeniach. Czytelnik i czytelniczka znajdzie w niej rozdziały poświęcone grafice, animacji, dźwiękowi, tekstowi, statystyce, wizualizacji danych. Lektura obowiązkowa dla osób, które chcą się nauczyć programować, a nigdy wcześniej tego nie robiły. Montfort kładzie też nacisk na filozofię programowania. Dowodzi, że programowanie zmienia w humanistyce i sztuce perspektywę i pozwala artystom i humanistom podejść do interesujących ich zagadnień w nowy sposób. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python dla nastolatków : projekty graficzne z Python Turtle / Krzysztof Łos. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 165 stron : ilustracje ; 24 cm.
Czy wiesz, czym się zajmuje programista? To ktoś, kto, używając swojego umysłu i odpowiedniego języka programowania, rozwiązuje rozmaite problemy. Programista to taki współczesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszę ― działa. Oczywiście, to pewne uproszczenie, ale... Brzmi ciekawie? Słusznie. Bo praca programisty, kodera, developera jest ciekawa. I fajna. I daje dużo satysfakcji. A najlepsze jest to: podstaw programowania można się szybko nauczyć, po prostu się bawiąc. We własny, ulubiony sposób. Choć Twoim przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie żółw, obiecujemy ― praca pójdzie Ci w mig. Na początek nauczysz się konfigurować środowisko pracy, czyli uruchomisz na komputerze wszystko, co przyda się Tobie i żółwiowi. Potem zapoznasz się z językiem Python, z jego zmiennymi, funkcjami i klasami. Następnie zajrzysz do biblioteki turtle i dowiesz się, jak sterować swoim żółwiem. Wreszcie najlepsze: algorytmy. Przekonasz się między innymi, jak za pomocą kodu języka Python i elementów biblioteki turtle wygenerować niesamowite figury geometryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii - smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata - zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu! Naucz się programować Poznaj serwisy społecznościowe Dowiedz się, jak działa internet Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci Nie bój się nowoczesnych technologii. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istnieje niewiele innych wynalazków człowieka, które mogą mieć tak wielki wpływ na nasze życie, jak maszyny, które potrafią myśleć … Maszyna parowa wyzwoliła nasze muskuły; komputery są gotowe do uwolnienia naszych umysłów. Rozwój sztucznej inteligencji (SI) to dla człowieka przygoda tak odważna i ambitna jak żadna inna. I prawdą jest, że myślące maszyny są już teraz nieusuwalną częścią naszego życia. Bez nich Google nie mógłby odpowiedzieć na nasze pytanie w ułamku sekundy. Autonomiczne samochody istniałyby tylko w powieściach science fiction. A nasz smartfon byłby… tylko telefonem. SI kształtuje nasz świat i zmienia jego kształt. Ale dokąd technologie SI zaprowadzą nas w przyszłości? Czy myślące maszyny zniszczą nasze miejsca pracy? Czy rozwój SI zagrozi samej egzystencji ludzi? Toby Walsh zabiera nas w zaskakującą i inspirującą podróż przez historię sztucznej inteligencji i pokazuje, jak już zmieniła nasze społeczeństwo, naszą gospodarkę i nas samych. W swojej książce prezentuje dziesięć fascynujących przepowiedni dotyczących osiągnięć SI w 2050 roku. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej