17 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ramach projektu "Edukacja globalna dzieci zmienia nasz świat" współfinansowanego w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2012 r. powstała publikacja "Scenariusze do edukacji globalnej w przedszkolu" oraz aplikacja na mobilne systemy Android. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z publikacją i aplikacją. Publikacja zawiera scenariusze krótkich form edukacyjnych do wykorzystania w codziennych zajęciach z dziećmi, w tym bajki, wierszyki, piosenki, gry i zabawy z różnych stron świata oraz opisy TEG zrealizowanych w przedszkolach w ramach projektu jako przykłady dobrych praktyk włączania rodziców i dziadków do elementów edukacyjnych w przedszkolu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł. nazwa projektu: Globalnie, lokalnie, aktywnie.
Ogólnym celem projektu pt."Globalnie - Lokalnie - Aktywnie. Wsparcie rozwoju pozaformalnej edukacji globalnej w bibliotekach publicznych" jest przygotowanie bibliotekarzy i uczniów do stawiania czoła wyzwaniom dotyczącym całej ludzkości oraz uświadomienie im znaczenia współzależności globalnych, przenikania się systemów kulturowych, środowiskowych, ekonomicznych, politycznych i technologicznych. Bezpośrednim celem projektu jest tłumaczenie przyczyn i konsekwencje problemów globalnych dotyczących współczesnego świata, zwiększenie liczby osób rozumiejących rzeczywistość jako złożony i dynamicznie zmieniający się system, kształtowanie umiejętności krytycznego myślenia, przełamanie istniejących stereotypów i uprzedzeń oraz ukazywanie wpływu jednostki na globalne procesy i globalnych procesów na jednostkę. (Fragment wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Magdalena
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Spielideen für den Kindergarten
Dzieci chcą się uczyć wszystkimi zmysłami: dotykaniem, manipulowaniem, chwytaniem, smakowaniem, wąchaniem, słuchaniem, patrzeniem i poruszaniem się. Dlatego ważne jest, aby stwarzać im okazję do zbierania doświadczeń w możliwie najszerszym zakresie. Dzieci uczą się najlepiej, kiedy jednocześnie angażuje się ich wszystkie zmysły i uczucia. Ta książka to mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które integralnie pobudzają dzieci w wieku przedszkolnym do samodzielnego działania i sprawiają im jednocześnie wiele radości. Za pomocą zawartych w tej publikacji propozycji możemy wspierać ważne obszary rozwoju dzieci: postrzeganie, motorykę, myślenie, zachowania społeczne, świadomość samego siebie i samodzielność. Publikacja jest efektem twórczej pracy i doświadczeń nauczycieli przedszkoli. Wszystkie pomysły, zabawy i porady w niej zawarte zainspirowała codzienna praca z dziećmi. To praktyczny zbiór ciekawych pomysłów, po które nauczyciele sięgać będą każdego dnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis wg okł. Na okł. nazwa projektu: "Czytam sobie w bibliotece". Scenariusze inspirowane książkami z serii "Czytam sobie".
Przekazujemy Wam publikację z siedmioma scenariuszami zajęć twórczych z serią książek "Czytam sobie" Wydawnictwa Egmont dla dzieci w wieku 5 do 8 lat. Na naszych warsztatach książka staje się punktem wyjścia do dalszych artystycznych poszukiwaniań. Dzieci będą malować, tworzyć teatr, chwycą za kamerę i dyktafon. Zaprosimy je do wspólnej przygody, po której same z przyjemnościa sięgną po dalszą lekturę. Scenariusze opracowane zostały przez doświadczone edukatorki artystyczne, które od lat pracują z dziećmi i młodzieżą z wykorzystaniem różnych metod animacyjnych i twórczych. W pierwszym rozdziale publikacji znajdziecie także przykłady ćwiczeń integrujących grupę - warto przeprowadzić je na początku pierwszego spotkania. (Fragment wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Autorki na wstąpie udzieliły informacji związanych z tematyką książki - rozwój dziecka oraz pracę z dziećmi w wieku przedszkolnym, która jest oparta na pracy z dziećmi o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych, nawiązanie do książki wydanej wcześniej przez wydawnictwo Impuls. „Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju. Ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno - terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Franczyk Anna, Krajewska Katarzyna skupiły swoją uwagę oraz na kwestionariusz obserwacji rozwoju dziecka oraz wyjaśnione są poziomy zmysłowy, poznawczy, abstrakcyjno - badawczy, abstrakcyjno - symboliczny. I rozdział Diagnoza jest najważniejszym z zagadnień skupiającym uwagę autorek, aby zapoznać czytelnika z problemem występującym u dzieci w początkowej fazie ich początkowego rozwoju. Opisane są narzędzia diagnostyczne (zabawy, ćwiczenia, karty pracy, które są wykorzystywane podczas diagnozowania umiejętności i możliwości dziecka) w tym: Poznajemy się, zabawy klockami, zabawy manualne, zabawy z wykorzystaniem figur geometrycznych, zabawy ze zwierzętami, zabawy z literami. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Centrum Kultury B. I. Antonycza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94 M-226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Pedagogiczna : warsztaty i scenariusze zajęć)
Publikacja powstała z myślą O potrzebach tych pedagogów (nauczycieli, wychowawców, opiekunów), którzy borykają się z rozmaitymi trudnościami w relacjach z podopiecznymi i w socjoterapii szukają inspiracji do swojej pracy wychowawczej. Książka zawiera propozycje pracy z dzieckiem, jednak należy pamiętać, że podstawowym warunkiem projektowania zajęć socjoterapeutycznych jest diagnoza dziecka oraz wnikliwa analiza warunków jego życia (tj. kontekstu zaburzonych zachowań). W pierwszej części opracowania zamieszczono opis najważniejszych sposobów postępowania diagnostycznego, uwzględniającego indywidualne konteksty życia dziecka i jego problemy. Natomiast w części drugiej znajdują się scenariusze zajęć socjoterapeutycznych do pracy z dziećmi agresywnymi, przeznaczone dla dwóch grup wiekowych uczniów (6-9-letnich oraz 10-12-latków). Proponowane bloki zajęć inspirowane są wieloletnimi doświadczeniami dydaktycznymi i terapeutycznymi Autorek w pracy z dziećmi i młodzieżą. (Z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla wychowawców, nauczycieli, rodziców, opiekunów, dzięki któremu lekcje wychowawcze zamienią się w budującą przygodę po własne marzenia. Książka jest pierwszą pozycją na rynku umożliwiającą rozwój osobisty od najmłodszych lat. Stanowi zbiór kompetencji miękkich, umiejętności osobistych, które pomogą w dorosłym życiu znaleźć wymarzoną pracę, ustalić swoje priorytety, samodzielnie podejmować decyzje i odnieść sukces. To 12 scenariuszy zajęć rozwijających kreatywność, inteligencję emocjonalną, analityczne myślenie, poczucie własnej wartości od najmłodszych lat. Pozycja okraszona została wyjątkowymi rysnotkami aktywizującymi neurony do pracy zgodnie z nowoczesnym nurtem neurodydaktyki. Dla kogo jest ta książka? - dla nauczycieli, którzy chcą zrewolucjonizować swoje nauczanie, - dla wychowawców, którzy chcą, aby spotkania z nimi były tymi, które realnie wpłyną na jakość życia uczniów, - dla nauczycieli, którzy dbają o swój rozwój osobisty i rozwój swoich uczniów, - dla tych, którzy nie znoszą szkolnej sztampy i nudy, - dla tych, którzy chcą, aby ich podopieczni osiągnęli życiowy sukces, ale nie wyścig szczurów. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Nowoczesny podręcznik dla nauczycieli i wychowawców, pełny pomysłów na zajęcia rozwijające kompetencje miękkie. Kreatywne scenariusze lekcji wychowawczych, dzięki którym uczniowie będą mogli zacząć przygodę z rozwojem osobistym. Pomysły na lekcje wychowawcze zostały przygotowane w taki sposób, aby inspiracje i praktyczne rozwiązania mógł z nich czerpać nauczyciel zarówno szkoły podstawowej, jak i szkoły średniej. To książka dla każdego, który chce: - być asertywnym nauczycielem; - stać się mądrym przywódcą; - zostać liderem, nawet w przestrzeni werbalnej potrafiącym grać w szachy; - po każdym swoim wystąpieniu publicznym zostać zapamiętanym; - mądrze inspirować swoich uczniów do ustawicznego rozwoju. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Broszura zawiera przykładowe scenariusze lekcji dla różnych grup wiekowych oraz pomysły na konkretne ćwiczenia, które można wykorzystać w ramach pracy z rodzicami. (Z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka zawiera scenariusze zabaw, propozycje gier i projektów, które z założenia mają zabezpieczać potrzeby rozwojowe dzieci i młodzieży, także tych z deficytami. Zaproponowane aktywności dla dzieci i młodzieży w każdym wieku mają za zadanie wzmocnić wszechstronny rozwój dziecka od poczęcia do dojrzałości, a także przyczynić się do kompensacji deficytów rozwojowych. Dzieci i młodzież uczestnicząc w proponowanych zabawach, grach i projektach wzmocni obszary związane z rozwojem kluczowych kompetencji. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
wiek 7+
Książka Elizy Piotrowskiej opowiada o Ninie, dziewczynce z zespołem Downa. Nina rozpoczyna naukę w szkole i dzieci z jej klasy od razu zauważają, że Nina... jest Inna. Przezwisko, jakie dziewczynka nosi, zostało nadane bez złośliwości, było raczej znakiem, że Inna została przyjęta do bandy. Inna w klasie czuje się dobrze, a klasa czuje się dobrze z nią. Oczywiście są sytuacje, kiedy dochodzi do niewielkich zgrzytów: a to Inna nie chce biegać, tylko woli spacerować i domaga się towarzystwa, to znowu przeszkadza w lekcji. Jednak kiedy chłopak ze starszej klasy krzyczy, że "II d to downy", wtedy dzieci pokazują prawdziwą solidarność i stają murem za koleżanką. O Innej opowiada Bajka, dziewczynka z tej samej klasy. Bajka i jej przyjaciele po rozmowie z panią psycholog dowiadują się, czym jest zespół Downa, jak powstaje i jakie są jego oznaki. Jest to wiedza dla nich nowa, wcześniej bowiem nie zetknęli się z taką przypadłością - podobnie może być w przypadku wielu dzieci, które zaczną czytać Żółte kółka. Eliza Piotrowska ogromnym plusem książki Żółte kółka jest to, że autorka nie próbuje na siłę przekonać, że Nina w niczym nie różni się od rówieśników. Owszem, różni się i różnice te są widoczne gołym okiem. Absolutnie nie jest jednak gorsza, jest po prostu... inna, ale tę "inność" można potraktować jako coś, co uwrażliwia, otwiera na drugiego człowieka. Zresztą: podobać może się ostatnia scena tej książki, w której okazało się, Inna ma jeszcze trójkę przyjaciół, także z zespołem Downa. Wtedy to można się przekonać, że Inna nie jest z innej planety, że takich dzieci jest więcej i mają one, podobnie jak dzieci zdrowe, swój świat i swoje kody, w których żółte kółka nie są po prostu żółtymi kółkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Filia Magdalena
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej