394 wyniki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Zawodzie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowa systemu wynagrodzeń : teoria i praktyka / redakcja naukowa Joanna Liksza. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 239 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Publikacja dotyczy praktyki zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, aby wpływała pozytywnie na motywację i zaangażowanie pracowników, a jednocześnie przyczyniała się do realizacji celów biznesowych organizacji. W książce poruszono zagadnienia takie jak: istota wynagradzania i Total Rewards Model, zasady tworzenia opisu stanowiska pracy, definiowanie taryfikatora i siatek płac, budowa systemu płac zmiennych, zasady tworzenia polityki benefitowej, badanie efektywności przyjętej strategii wynagradzania. Czytelnik dowie się także, jakie nowoczesne narzędzia i systemy informatyczne możemy wykorzystać, projektując skuteczny system wynagradzania oraz jak zapewnić jego zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. Adresaci: Publikacja skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych tematyką wynagrodzeń. Informacje teoretyczne zawarte w książce zilustrowane są licznymi elementami graficznymi oraz przykładami z praktyki. Autorami poszczególnych rozdziałów są eksperci z wieloletnim doświadczeniem projektowym, w większości będący też wykładowcami na studiach podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy - Ty i specjaliści z HR - powinniście przeczytać tę książkę. Problemy poruszone w niniejszym poradniku są autentyczne - składają się na nie pozytywne i negatywne doświadczenia osób, które autor miał przywilej szkolić w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Podczas szkoleń pracownicy otwierają się i mówią o tym, co dzieje się w organizacji, czasem wprost i bez ogródek. Innym ważnym źródłem informacji zawartych w tej publikacji jest kuchnia. Tak, kuchnia... W firmowej kuchni w trakcie przerwy na kawę można dowiedzieć się wiele o życiu i bolączkach zawodowych różnych osób. Autor słuchał, notował, myślał nad tym, gdzie leży problem. Doszedł do wniosku, że jest nim brak autentycznego zaangażowania w pracę. Zebrał i opisał sposoby na to, jak zmienić ten niekorzystny dla firm stan rzeczy. (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Cele, czas, proaktywność, pieniądze.
„Chcę być kimś! czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone” to jedyna seria polskich książek dla młodzieży z zakresu rozwoju osobistego. Część druga to: Cele – Jak wyznaczać priorytety w działaniu? Jak efektywnie zamieniać plany w zaplanowane działanie? Jak prawidłowo wyznaczać cele? Dlaczego warto zapisać marzenia? Czas – Jak zarządzać sobą w czasie? Jak połączyć siebie, czas i działanie? Czy możesz zaoszczędzić minimum godzinę dziennie? Jakie są sposoby odliczania czasu? Jak spełnić swoje marzenia w 15 minut dziennie? Proaktywność – Jak panować nad swoimi reakcjami i jak działać po swojemu? Dlaczego warto wybrać pozycję gracza, a nie pionka? Jak podejmować aktywne decyzje? Co się znajduje pomiędzy akcją a reakcją? Pieniądze – Dlaczego pieniądze są ważne? Czy dają niezależność? Jaką wartość tworzą w życiu? Budują czy niszczą? Jaki wpływ na ich zarabianie i pomnażanie ma Twoje podejście do nich? Seria swoją treścią pyta, odpowiada, prowokuje do myślenia i działania. Rozwiązuje problemy, kiedy trzeba daje przysłowiowego „kopa” i zmienia sposób podejścia do życia, by po przeczytaniu młody człowiek zrozumiał siebie i raz na zawsze zapamiętał, że jest wyjątkowy i ma prawo odnieść sukces! Oczywiście przy swoim zaangażowaniu… :) (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno poprawę zarządzania kadrami, jak i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa poprzez optymalizację kosztów. Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasobów ludzkich Czytelników o: • znajomość różnych koncepcji controllingu personalnego, • wiedzę na temat jego różnorodnych narzędzi - zarówno tych prostych, możliwych do zastosowania w każdej firmie, jak i złożonych, przeznaczonych dla podmiotów większych, • kontekst i warunki zastosowania controllingu personalnego, • znajomość praktyki polskich przedsiębiorstw różnych branż i wielkości w zakresie wykorzystania controllingu personalnego oraz użycia w tym celu narzędzi informatycznych. Książka może zainteresować szerokie spektrum czytelników, w tym: • przedsiębiorców - pracodawców, controllerów, osoby zarządzające zespołami ludzkimi, środowisko naukowe, w tym badaczy zajmujących się controllingiem, zarządzaniem przedsiębiorstwami, zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz rachunkowością, studentów kierunków biznesowych, studiów podyplomowych oraz MBA, ze szczególnym uwzględnieniem osób kształcących się w zakresie controllingu, zarządzania zasobami ludzkimi i rachunkowości. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Znajomość metod zarządzania przedsiębiorstwem to wiedza potrzebna każdemu menedżerowi. Controlling to jedna z metod grupująca w sobie planowanie, kontrolę i kierowanie procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie. Ta książka napisana jest przede wszystkim dla praktyków zarządzania. Stroni od teoretyzowania, natomiast wskazuje konkretnie, jakimi instrumentami musi dysponować przedsiębiorstwo, aby właściwie ocenić swoje działania i skutecznie nimi kierować. Controlling proponuje zespołowy styl zarządzania, w którym podstawowe znaczenie ma przekształcanie mentalności pracowników i powodowanie, aby każdy z nich świadomie kształtował i realizował wspólny cel przedsiębiorstwa. Wskazuje, jak stworzyć w przedsiębiorstwie obiektywny i wiarygodny system informacji, który pozwoli dyrekcji i kierownikom podejmować szybkie i prawidłowe decyzje. (Z okł.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20967 (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest ukazanie możliwości nadania zarządzaniu operacyjnemu odpowiedniego do współczesnych warunków działania gospodarczego charakteru w pełni zorientowanego na przyszłość. Propozycję kierunku rozwoju systemów zarządzania operacyjnego oparto na idei controllingu prospektywnego, w którym wykorzystano techniki systemowe i optymalizacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. (Z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Decyzje finansowe firmy : metody analizy / Jacek Kowalczyk, Aleksander Kusak. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2006. - XII, 359 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Na okładce podtytuł: rentowność, płynność, ryzyko, wartość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19811-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd nowoczesnych metod uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: - jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji, - jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować, - co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, czy m-learning - jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samorealizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie 2 turkusowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 606, [4] strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
(Książki Klasy Business)
Pracuj z sensem! Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez znaczną część menedżerów były traktowane jako co najmniej dziwne. Gdy zachęcałem do porzucenia metody kija i marchewki, większość uważała, że to utopia. Z uporem więc podkreślałem praktyczną użyteczność moich twierdzeń, przekonując, że ludzie pracujący w atmosferze partnerstwa i zaufania działają wydajniej i popełniają mniej błędów, a to przekłada się na wyniki finansowe. W ostatnim czasie zauważyłem istotną zmianę w nastawieniu moich słuchaczy. Coraz częściej słyszę: "Ja tak zarządzam i to się sprawdza". Spotykam też firmy, które stworzenie przyjaznego miejsca pracy uznały za swój główny cel, a wysoką skuteczność traktują jak środek do realizacji tego celu. Tę nową perspektywę umocniła we mnie lektura książki Frederica Laloux Pracować inaczej i opisana w niej idea "organizacji turkusowej", w której tradycyjne zarządzanie ustępuje partycypacyjnej samoorganizacji. Ideę turkusu postanowiłem uczynić motywem przewodnim drugiego wydania mojej książki. Adresuję je do wszystkich, którzy chcieliby, aby praca nadawała sens ich życiu, stanowiła przestrzeń do rozwoju, sprawczości i spełnienia. Taki program można by uznać za akademicką utopię, gdyby nie fakt, że realizuje się go w rosnącej liczbie organizacji (również w Polsce). Wszędzie też zapewnia zarówno radość z pracy, jak i znacznie wyższą skuteczność działania. Nowa wersja książki została również poszerzona o praktyczną metodykę wdrażania „turkusowego TQM”, którą stworzyliśmy wspólnie z Jackiem, Dorotą i Sonią Jakubowskimi (twórcami Metody TROP) i nazwaliśmy Tropem Jakości. Opiera się ona na przekonaniu, że zbudowanie „turkusowej organizacji” to nie "przeszkolenie załogi" w nowych procedurach, ale doprowadzenie do głębokiej przemiany społecznej, wymagającej zarówno porzucenia utartych sposobów myślenia, jak i wykształcenia nowych nawyków i opanowania nowych narzędzi. (Z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Współczesne organizacje, zwłaszcza przedsiębiorstwa, działając w warunkach turbulentnego otoczenia, skazane są na dostosowanie się do tych zmian. Konieczne jest stałe doskonalenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, a także wdrażanie nierzadko głębokich zmian o wymiarze strategicznym. Książka zawiera obszerne kompendium wiedzy na temat kierunków i metod doskonalenia funkcjonowania współczesnych organizacji - procesów w nich zachodzących, procesów podstawowych, pomocniczych, ale także procesów zarządzania. Szczególnie ważnym celem książki jest przedstawienie doskonalenia procesów innowacji - procesów generowania, adaptacji i wdrażania nowych rozwiązań w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa i modelach biznesowych. Autorzy zaprezentowali wiele podejść, metod i technik przydatnych w przygotowaniu i wdrażaniu zmian organizacyjnych, w tym procesów innowacji. Ponadto publikacja zawiera liczne studia przypadków obrazujące różnorodne przykłady wdrożeń nowych rozwiązań organizacyjnych, nowych technologii oraz wybranych koncepcji i metod pozwalających znacząco usprawnić pewne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, w tym m.in. przykłady wykorzystania modeli symulacyjnych i teorii dyfuzji innowacji. Książka jest adresowana głównie do menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innymi organizacjami oraz do pracowników uczelni, doktorantów i studentów. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21286 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 55)
Na okładce podtytuł: Standardy międzynarodowe IFLA-UNESCO. Na książce błędy ISBN. Spis treści w języku angielskim.
Umieszczone w tytule na pierwszym miejscu "działalność" sugeruje, że wszystkie zawarte w tekście postanowienia odnoszą się wyłącznie do działalności bibliotecznej i informacyjnej. Użyteczność zasobów bibliotecznych, ich dostosowanie do potrzeb aktualnych i potencjalnych użytkowników jest tu zasadą nadrzędną, nie oznacza to jednak, że wytyczne koncentrują się tylko na udostępnianiu i informowaniu o takich procesach, jak gromadzenie czy opracowanie zbiorów. Przeciwnie - w tekście ujęto wszystkie aspekty pracy bibliotek publicznych, przedstawiając je w świetle wymagań stawianych przez warunki rozwoju cywilizacyjnego i technologicznego oraz specyfiki danego środowiska lokalnego. Ma to wpływ m.in. na dostępność placówek w rozumieniu środowiska lokalnego. (Fragment wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Instruktor powiatowy
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. : Psychologia i zarządzanie
Tyt. oryg. : A Bias for Action. How Effective Managers Harness Their Willpower, Achieve Results,and Stop Wasting Time.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej