5 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The adult learner : the definitive classic in adult education and human resource development, 2005.
Zasady uczenia się dorosłych w kontekście teorii uczenia się i nauczania oraz rozwoju zasobów ludzkich, holistyczny model andragogiki w praktyce, nowe perspektywy w dziedzinie badań i praktyki, najnowsze osiągnięcia w obszarze edukacji dorosłych, materiały do wykorzystania podczas szkoleń. Klasyczna pozycja w dziedzinie edukacji dorosłych i rozwoju zasobów ludzkich! Podręcznik przeznaczony dla: studentów pedagogiki, psychologii i innych nauk społecznych osób zajmujących się zawodowo pracą na rzecz edukacji osób dorosłych. Opublikowanie podręcznika w języku polskim i uprzystępnienie jego treści polskiemu czytelnikowi, w szczególności badaczom-andragogom, ale także i przedstawicielom innych dyscyplin humanistycznych, a w szczególności pedagogom, badaczom edukacji, psychologom oraz studentom pedagogiki, wydaje się być przedsięwzięciem nie do przecenienia. [...] Praca ta w istotny sposób wzmocni polską myśl andragogiczną, a także praktykę edukacji dorosłych. Przybliży refleksję światową polskiej współczesnej myśli andragogicznej. Z recenzji Elżbiety Dubas (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PNiP)
Monografia Iwony Chrzanowskiej to praca jakiej w ostatnim dziesięcioleciu nie opublikowano. To gigantyczne zadanie twórcze z szeregiem subdyscyplinarnych i interdyscyplinarnych wątków. Warto zwrócić uwagę, że książka ma aspiracje „wyjścia” poza tradycyjny podręcznik. Między innymi temu ma służyć podział książki na dwie części. Pierwsza niejako wprowadzająca w podstawy i tradycję pedagogiki specjalnej, druga traktująca o najważniejszych problemach dzisiejszej pedagogiki specjalnej. Autorka unika w dyskusji domniemań, posługuje się twardymi danymi empirycznymi i poprawną terminologią naukową. Przy czym autorce, co uważam jest niesłychanie ważne dla tego typu publikacji, udało się znaleźć kompromis pomiędzy naukowością a zrozumiałością tekstu. Książkę czyta się dobrze bez względu na poziom rozwoju naukowego. Będzie ona zapewne pomocna nie tylko dla studentów pedagogiki specjalnej, ale również dla wszystkich innych osób stykających się w swojej pracy zawodowej z osobami niepełnosprawnymi. Z recenzji Prof. dr hab. Amadeusz Krause (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej